Delivery Coordinator hos tekniskt bolag i Uppsala [Sweden]


 

Om rollen
Vill du vara med i ett drivet team hos ett bolag ledande inom internet och fiber? Tillsammans med dina framtida grymma kollegor förenklar ni vardagen för kunderna med innovativa lösningar och kundfokus. Företagets uppdrag är att digitalt ansluta Sverige - allt från butikskedjor till småföretag och stora datacenter. Är du deras nästa teammedlem som skapar framtidens uppkoppling? Ansök nu och bli en del av digitaliseringen!

Som leveranskoordinator spelar du en central roll. Du blir del av ett team som levererar snabba och noggranna fibertjänster över hela landet. Från början till slut av projektet bidrar du till att kunderna får perfekta lösningar. Framgången bygger på leveranser som är punktliga och kostnadseffektiva, och som leder till långsiktiga kundrelationer.


Som konsult hos A-hub får du chansen att växa professionellt, utöka ditt nätverk och knyta viktiga kontakter för framtiden. Andrea, din dedikerade konsultchef, ser fram emot att lära känna dig och vart du vill i karriären för att kunna stötta dig framåt!

Arbetsuppgifter

  • Planera och koordinera genomförandet av fiber- och internetimplementationer
  • Upprätthålla kontinuerlig kontakt med kunder, leverantörer och kollegor
  • Hantera ärenden och dokumentera leveranser och arbetsprocesser
  • Arbeta självständigt och strukturerat, med stöd från kollegor under introduktionen
  • Använda och administrera företagets leveransstödssystem
Vi söker dig som

  • Har administrativ eller serviceinriktad arbetslivserfarenhet, exempelvis där du arbetat med telefonen som verktyg eller koordinerat medarbetare eller tjänster
  • Fullständigt professionella kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbetet samt i dokumentationen
  • Har ett tekniskt intresse och vill bidra till samhällets digitalisering

Det är meriterande om du:

  • Tidigare har arbetat som koordinator på ett tekniskt bolag
  • Har kunskap inom telekom-branschen

Som person är du:

  • Kommunikativ, och anpassar din kommunikation efter externa och interna parter
  • Problemlösande, och hjälper kunder och kollegor med lösningar på problem adhoc
  • Samarbetsskicklig, där du ser när dina kollegor behöver hjälp och hoppar in
  • Flexibel, och anpassar upplägget på dina arbetsdagar utefter behov

Övrig information

  • Start: Omgående, alternativt i början på januari
  • Anställningsform: Heltid, konsultuppdrag via A-hub.
  • Plats: Uppsala, 2 min ifrån centralstationen. Kontor finns också i Stockholm om detta är önskad arbetsplats istället.


Rekryteringsprocessen sköts av A-hub och alla frågor riktas till ansvarig rekryterare.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال